Konsultant ds. Utrzymania Klienta Polsat Box

Dodano: 2 tygodnie 3 dni temu  |  Wyświetleń: 48  |  Udostępnij tę ofertę pracy na 
Rodzaj umowy:
Inna umowa
Wymiar pracy:
Dodatkowa / tymczasowa
Forma rekrutacji:
Rekrutacja zdalna
Konsultant ds. Utrzymania Klienta Polsat Box

Masz dużo pozytywnej energii i lubisz rozmawiać z ludźmi? Czekamy właśnie na Ciebie!

Nie wymagamy doświadczenia, nauczymy Cię wszystkiego na kompleksowych szkoleniach.

Wystarczą Twoje dobre chęci.

Aplikuj, porozmawiamy o szczegółach.

Co oferujemy:

· stawkę godzinową + wysokie prowizje

· liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi oraz pieniężnymi

· kompleksowe, płatne szkolenie wstępne

· elastyczne godziny współpracy

· kartę multisport na preferencyjnych warunkach

· zniżki na usługi telekomunikacyjne

· współpracę w fajnym miejscu z fajnymi ludźmi

Czym będziesz się zajmował?

· kontaktami z obecnymi Klientami w celu przedłużenia umowy

· udzielaniem informacji z zakresu warunków umowy oraz aktualnych promocji

· budowaniem pozytywnych relacji z Klientem

· dbaniem o dobry wizerunek Firmy

Czego od Ciebie oczekujemy?

· biegłej znajomości języka polskiego

· punktualności

· komunikatywności

· umiejętności obsługi komputera

Miejsce świadczenia usług: Warszawa, Aleja Stanów Zjednoczonych

Jesteś zainteresowany? Wyślij do Nas swoją aplikację!

W przypadku zainteresowania udziałem w rekrutacji prosimy o zawarcie w CV poniższych

klauzul (1 i/lub 2):

Klauzula 1 – obecny proces rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres rekrutacja(at)customerservice24.pl.

Klauzula 2 – przyszłe rekrutacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres rekrutacja(at)customerservice24.pl.

Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji:

W dniu 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe regulacje unijne z zakresu danych osobowych, tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – w dalszej części zwane ,,RODO”.

W związku z powyższym, poniżej informujemy Cię o przysługujących Ci uprawnieniach.

1. Kto jest administratorem danych osobowych? Administratorem Twoich danych osobowych jest TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadząca działalność w Warszawie przy ul. Łubinowa 4a. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe(at)customerservice24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2. W jakich celach będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe i na jakiej podstawie? Twoje dane osobowe będą przetwarzane:

a) w celuprzeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO)

b) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia

zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO)

c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO)

d) w celu weryfikacji posiadanych przez Pana/Panią kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes TCC Telecomunication Customer Care Ltd (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem TCC Telecomunication Customer Care Ltd jest weryfikacja kwalifikacji i umiejętności kandydatów na współpracowników oraz określenie

warunków ewentualnej współpracy z Panią/Panem.

3. Komu możemy udostępnić Twoje dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora np. zewnętrznym dostawcom usług (np. zewnętrzne centra przetwarzania danych, podmioty zapewniające obsługę i wsparcie w zakresie informatyki oraz oprogramowania, firmy świadczące usługi archiwizacji, przetwarzające dokumenty, świadczące obsługę korespondencji, podmioty świadczące usługi kurierskie, logistyczne), a także księgowym, doradcom prawnym, organom administracji i sądom.

4. Jak długo będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe?

Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu ustania celu danego przetwarzania, w tym z uwzględnieniem wymogów wynikających z właściwych przepisów prawa. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z udziałem w procesie rekrutacji.

5. Jakie mam uprawnienia?

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania lub prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez podany kontakt do administratora. W przypadku woli zrealizowania któregokolwiek z powyższych uprawnień możesz się z nami skontaktować poprzez e mail: daneosobowe(at)customerservice24.pl. Zgodnie z art. 77 RODO mają Państwo także prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwa zdaniem, Państwa dane osobowe nie są przetwarzane prawidłowo (www.uodo.gov.pl).

6. Przekazywanie danych poza EOG TCC Telecomunication Customer Care Ltd nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską lub Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych.
Oferta od firmy
Cyfrowy Polsat S.A.
Miasto:
Telefon:
Reklama:
  • Company.pl - firmy i usługi
  • Offer.pl - bezpłatne ogłoszenia nieruchomości