Sklep w sektorze e-commerce (rowery i akcesoria) poszukuje osoby do kompleksowej obsługi klienta.
Przesyłając CV napisz kilka słów o sobie, które przekonają nas o tym, że to właśnie Ciebie chcemy zatrudnić.
Szukamy osoby, która faktycznie chce się rozwijać, ma ambicję i chęć do pracy.
Wynagrodzenie zależne od zaangażowania, posiadanych umiejętności.
Najważniejsze obowiązki:
- Obsługa zamówień w programie Baselinker.
- Realizacja zwrotów.
- Obsługa programu sprzedażowego Subiekt GT.
- Profesjonalna obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy.
- Realizacja krótkoterminowych zadań operacyjnych.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
Oczekujemy:
- Umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem;
- zorganizowania, zdyscyplinowania, umiejętności pracy w systemie wielozadaniowym;
- odpowiedzialności za wykonywane obowiązki;
- umiejętność logicznego myślenia;
- sumienność i dokładność (przywiązywanie wagi do szczegółów);
- umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole.
- komunikatywność
- wysoki poziom kultury osobistej
- chęć rozwoju
- Szybkie uczenie się i dostosowanie do zmieniających się wymagań,
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze Allegro,
Chęć rozwoju w dziedzinie e-commerce,
Znajomość podstawowych zasad SEO,
Znajomość języka HTML.
Przy wysokim zaangażowaniu w rozwój gałęzi e-commerce firmy możliwość negocjacji otrzymania % od obrotu
Okres próbny: 3 miesiące.
Po okresie próbnym stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Zapewniamy własne, wyposażone stanowisko do samodzielnej pracy.
Duże możliwości rozwoju, zdobywanie cennego doświadczenia.
Stałe godziny pracy.
Termin rozpoczęcia pracy: natychmiast