Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku: Pracownik Sklepu
Twoja rola w naszej organizacji Jako Pracownik Sklepu zapewniasz naszym klientom przyjazną obsługę w zadbanym i utrzymanym w porządku sklepie, zarówno w trakcie robienia zakupów jak i podczas obsługi kasowej.
Twój zakres obowiązków odpowiadanie na wszystkie pytania i uwagi naszych klientów w sposób przyjazny i życzliwy organizowanie przestrzeni w sklepie i na regałach, składanie nowych regałów wyrównywanie artykułów na półkach, zajmowanie się zwróconym towarem oraz uzupełnianie towaru na półkach płynna i przebiegająca w przyjaznej atmosferze obsługa klientów przy kasie rozładowywanie dostaw towarów oraz codzienne sprzątanie sklepu.
Oczekujemy od Ciebie otwartości na pracę w handlu i czerpania z tego satysfakcji dyspozycyjności doświadczenie w pracy w sklepie będzie Twoim dodatkowym atutem. W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji profesjonalny system szkoleń możliwość rozwoju i awansu zawodowego elastyczny czas pracy, szczególnie dla pracowników zatrudnionych na 3/4 i 1/2 etatu bezpłatny pakiet opieki medycznej 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action. Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej pl.action.jobs